Ми розуміємо, що не завжди зручно ретельно перевіряти якість товару в пункті видачі замовлень. Тому ми надаємо вам 14 днів для перевірки і подання звернення з метою врегулювання питань щодо якості товару.
Для обміну або повернення товару зв’яжіться з нашими менеджерами. Повернення можливе тільки після погодження умов повернення і реквізитів для зворотного відправлення посилки. Відправлення товарів, які підлягають обміну/поверненню здійснюється за кошт покупця.
Повернення/обмін товару можливо здійснити:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- не пошкодженні споживчі властивості, пломби, ярлики;
- в наявності є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Керуючись Законом України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991г. №1023-ХІІ, ми готові повернути Ваші кошти у разі:
Якщо товар не підійшов Вам за кольором, розміром, фактурою та ін., і з дати його придбання не пройшло 14 днів.
Якщо Ви виявили заводський дефект товару – ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості або повернемо гроші.